Account & Partnership Specialist till Qleano!
Qleano är en onlinebaserad flytt- och städfirma som förmedlar tjänster för privatpersoner och företag. Vi samarbetar med ett hundratals flyttoperatörer från Ystad i söder till Kiruna i norr.
I rollen som Account & Partnership Specialist kommer du att bearbeta, förvalta och utveckla blivande och befintliga operatörer. Genom att upprätthålla ett gottsamarbete med operatörer kommer du att höja kundupplevelsen och säkerställa en kvalitativ leverans av tjänster. Du kommer att stärka Qleanos relationer både internt och externt genom att driva och utveckla sättet vi kommunicerar och arbetar på. I rollen kommer du arbeta självständigt mot och förväntas uppnå mål gällande bland annat antalet nya operatörer ochpartnernöjdhet som bestäms i samråd med ansvarig chef.
Qleano har sin bas i Eskilstuna och utför cirka 14 000 uppdrag per år. Verksamheten bedrivs över hela landet genom vårt nätverk av operatörer inom flytt och städning. Bolaget har cirka 15 anställda som bland annat jobbar med affärsutveckling, försäljning, marknadsföring, kundsupport och ekonomi. I operatörsteamet är det totalt två personer.
Dina arbetsuppgifter- Implementera och utföra långsiktig operatörs- och partnersstrategi.
- Bidra till operatörsteamets utveckling.
- Underhålla och utveckla relationen med operatörerna, såväl befintliga som tillkommande.
- Vara bolagets kontaktperson för operatörer.
- Rekrytera nya operatörer.
- Ansvara för att säkerställa ett kvalitativt operatörsnätverk.
- Utveckla processer och system för operatörs- och partnerarbetet.
- Samarbeta med bolagets övriga medarbetare och team för att tillsammans bygga en grym helhet och kundupplevelse.
Vi ser gärna att du kan vara på plats på vårt kontor i Eskilstuna 2-3 dagar i veckan. Detta innebär att om du bor i en annan stad bör det vara möjligt för dig att pendla till kontoret vid behov. Möjlighet till distansarbete finns under övriga dagar.
Vem är du?- Du har erfarenhet från tidigare säljroll, gärna inom B2B.
- Du är resultatinriktad och drivs av att nå uppsatta mål.
- Du är nytänkande och vill vara med och förändra.
- Du är självgående, initiativtagande och vågar fatta egna beslut.
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska.
- Meriterande om du har erfarenhet från städ-, flytt- eller andra hantverksbranscher.
- Fast månadslön.
- Kontorstider mån-fre 08.00-17.00.
- Möjlighet att jobba på distans tre dagar i veckan.
- Vikariat på tre år för en person som är tjänstledig.
- Friskvård + gemensam (frivillig) träning varje vecka.
- Kontor centralt i Eskilstuna nära centralstationen.
Vi hanterar ansökningar löpande och likaså intervjuer. Vi ser fram emot din ansökan!
Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta alice.brus@hemfrid.se.