Tjörns Pastorat logotyp

Administratör

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör ansvarar du för växel och administration i samband med bokningar av kyrkliga handlingar, uthyrning, bemanning etcetera.

Du hanterar även fakturor i ekonomisystem, beställningar, posthantering och liknande uppgifter. Du kommer ansvara för att bevaka och administrera ärenden som kommer in till kansliet.

Rollen kan också komma att innebära administration kring nya processer och interna projekt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som vill arbeta med andra människor och är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar ansvar för dina uppgifter, är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard.

Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och är lösningsorienterad. Du förväntas med ditt förhållningssätt bidra till att alla blir likvärdigt bemötta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi söker dig som har

  • Erfarenhet av administrativt arbete.
  • Erfarenhet av att aktivt bidra till att utveckla och effektivisera ditt uppdrag.
  • Mycket god datorvana och erfarenhet att arbeta i Office 365.
  • God kunskap att uttrycka dig väl i tal och skrift.
  • Vi utgår från att du delar Svenska kyrkans värdegrund.


Omfattning 100 %. Tillträde enligt överenskommelse.

Om jobbet hos Tjörns Pastorat

Sista ansökningsdag
23 februari
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej