Customer Support Specialist
Velory är ett snabbväxande företag med en ambitiös mission att digitalisera företag världen över. De erbjuder en innovativ plattform som förenklar hanteringen av IT-utrustning och tjänster för företag och deras anställda. Deras team består av drivna och engagerade medarbetare som tillsammans skapar en inspirerande arbetsmiljö i vårt centralt belägna Stockholmskontor.
Vad vi erbjuder
Hos Velory får du möjligheten att vara en del av ett snabbväxande tech-bolag där samarbete och innovation står i fokus. De värdesätter din utveckling och trivsel och erbjuder därför en rad förmåner:
Vem vi söker
Vi letar efter en serviceminded och lösningsorienterad Support Specialist som brinner för att skapa en förstklassig användarupplevelse. För att lyckas i rollen tror vi att du har:
Vad tjänsten innebär
Som Support Specialist på Velory kommer du att vara en nyckelspelare i att säkerställa en smidig och positiv upplevelse för våra kunder och partners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Tjänsten är på heltid och kräver närvaro på kontoret i Stockholm. Supporttiderna är vardagar 09.00–17.00. Är det dig vi söker? Ansök idag och bli en del av vår spännande resa! Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Vad vi erbjuder
Hos Velory får du möjligheten att vara en del av ett snabbväxande tech-bolag där samarbete och innovation står i fokus. De värdesätter din utveckling och trivsel och erbjuder därför en rad förmåner:
- Sex veckors betald semester för att du ska kunna ladda om och hitta balans.
- Tjänstepension enligt ITP1, så att du kan känna dig trygg inför framtiden.
- Generöst friskvårdsbidrag och veckovisa träningspass med personlig tränare för att främja hälsa och välmående.
- Privat sjukvårdsförsäkring som ger dig snabb och smidig vård vid behov.
- Möjlighet att välja din egen arbetsutrustning via vår Velory-plattform.
- Ett modernt och centralt beläget kontor i Stockholm med ett engagerat och samarbetsinriktat team.
Vem vi söker
Vi letar efter en serviceminded och lösningsorienterad Support Specialist som brinner för att skapa en förstklassig användarupplevelse. För att lyckas i rollen tror vi att du har:
- Erfarenhet av kundsupport, gärna inom ett IT-relaterat område.
- En stark kombination av problemlösningsförmåga och kundfokus.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska, i tal och skrift.
- Erfarenhet av Zendesk eller liknande verktyg.
- En tekniskt nyfiken inställning och ett intresse för att effektivisera supportprocesser.
- Möjlighet att arbeta på plats på Velorys kontor i centrala Stockholm.
Vad tjänsten innebär
Som Support Specialist på Velory kommer du att vara en nyckelspelare i att säkerställa en smidig och positiv upplevelse för våra kunder och partners. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
- Support och felsökning – Hantera och lösa inkommande ärenden från kunder och partners via e-post, chatt och telefon.
- Orderhantering – Behandla och administrera kund- och partnerbeställningar.
- Ärendeuppföljning – Säkerställa snabb och effektiv hantering av supportärenden i enlighet med våra SLA:er.
- Samarbete med interna team – Arbeta nära Success, Sales, Partnerships och Product-teamet för att eskalera och lösa ärenden.
- Processförbättring – Identifiera möjligheter att effektivisera och automatisera våra supportflöden.
- Analys och rapportering – Ta fram månatlig statistik och trendanalyser för att förbättra vårt arbete.
Tjänsten är på heltid och kräver närvaro på kontoret i Stockholm. Supporttiderna är vardagar 09.00–17.00. Är det dig vi söker? Ansök idag och bli en del av vår spännande resa! Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Om jobbet hos 2Complete AB
Sista ansökningsdag
9 maj
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej