Arena Personal Sverige AB logotyp

Ekonomiassistent till kund söder om Stockholm

Nu söker vi en ekonomiassistent som kan starta omgående!

Om tjänstenI rollen som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:

  • Hantering av fakturaunderlag
  • Fördelning av leverantörsfakturor till rätt attestant
  • Enklare ekonomiadministrativa uppgifter

Om digVi söker dig som har erfarenhet i rollen som ekonomiassistent sedan tidigare och som snabbt kommer att kunna bli självgående i arbetet. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad och serviceinriktad. Du trivs bra i ett högt tempo och har en positiv inställning.

Krav för tjänsten- Gymnasieexamen- Minst 1-2 års erfarenhet av fakturahantering och administrativa uppgifter inom ekonomi- Mycket kunnig i ExcelMeriterandeTidigare erfarenhet avsystemen Akribi och Expand

ÖvrigtStart omgående. Uppdraget sträcker sig inledningsvis fram till årsskiftet, men med goda chanser till förlängning.

Om Arena PersonalArena Personalär experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO.Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.

Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

Om jobbet hos Arena Personal Sverige AB

Sista ansökningsdag
21 november
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej