Löneadministratör till Akria Personlig Assistans
Vill du vara med och bidra till en verksamhet där människor får leva sina liv på sina egna villkor? På Akria Personlig Assistans arbetar vi varje dag för att skapa gemenskap, sprida glädje och erbjuda trygghet – för våra kunder såväl som för våra medarbetare. Nu söker vi dig som vill bli vår nya löneadministratör och en viktig del av vår administrativa helhet.
I den här rollen får du ansvar för hela löneprocessen – från insamling och kvalitetssäkring av löneunderlag till hantering av frånvaro, semester, intyg och myndighetskontakter. Du arbetar nära våra uppdragschefer och andra kollegor och är den som svarar på lönerelaterade frågor i organisationen.
Vi söker dig som har erfarenhet av löneadministration, är noggrann och strukturerad, och som trivs med att arbeta självständigt. Du har god förståelse för gällande lagar och kollektivavtal, och du tycker om att ge service och stöd till andra. Erfarenhet av att arbeta i Crona Lön är meriterande, då det är det system vi använder idag.
Vill du vara med och bidra till vår fortsatta utveckling?
Skicka din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
På Akria blir du en del av ett sammansvetsat team med höga ambitioner och starkt engagemang. Vi tror på tydlighet, delaktighet och att bygga långsiktiga relationer – både internt och externt. Våra värderingar genomsyrar allt vi gör, och vi hoppas att du, precis som vi, ser värdet i att skapa en arbetsmiljö präglad av omtanke och respekt.