Akut bemanning och rekrytering Assistansakuten i logotyp

Personlig assistent till kvinna i Mora

Jag är en kvinna på 39 år som bor i centrala Mora, och som behöver timmisar till min grupp.  På min fritid tycker jag om att hitta på olika aktiviteter, så jag är ganska aktiv. Jag har dubbelassistans dagtid, så det är viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra. Som timanställd så tackar du ja till lediga pass som passar dig. Passens längd varierar och fördelas på dag-, natt- och helgpass efter mitt behov av assistans. Jag behöver hjälp med det mesta i min vardag, det ingår även hushållssysslor och omvårdnad. Du behöver vara bra på svenska i tal och skrift, då jag själv har svårt för att kommunicera. Jag har autism, så om du har erfarenhet av det så är det en merit, men inget krav för tjänsten. Jag är gående. Du är välkommen att söka redan idag då intervjuer sker löpande. Vi kommer att begära att få se belastningsregister innan anställning, det begär du enklast ut med BankID på Polisens hemsida. Välkommen med din ansökan!

Om jobbet hos Akut bemanning och rekrytering Assistansakuten i

5 november
Deltid
Kommunvapen för Mora